Wil je zien hoe je een authentiek verhaal voor jouw merk naar buiten brengt? Hoe creëer je een beleving en ervaring? Hier draait het allemaal om bij Experience Marketing en het 6e Sierteelt Marketing Event.
Experience Marketing draait om de beleving van een product. Wil je zien hoe je een authentiek verhaal voor een merk naar buiten kunt brengen? Hoe je beleving, belevenis en ervaring – kortom, een experience – creëert? Kom dan naar ons 6e Sierteelt Marketing Event ‘Experience Marketing: Your Marketing Experience?’.
Matt van der Poel RM, voorzitter en oprichter van de Experience Marketing Community binnen het NIMA: ‘Vroeger gaven etalages vooral informatie over een product. Dat voldoet niet meer. Om een product te verkopen, moet je verleiden en inspireren.’ Benieuwd naar zijn verhaal? Schrijf je dan nu in!
Matt van der Poel RM, voorzitter en oprichter van de Experience Marketing Community binnen het NIMA: ‘Vroeger gaven etalages vooral informatie over een product. Dat voldoet niet meer. Om een product te verkopen, moet je verleiden en inspireren.’ Benieuwd naar zijn verhaal? Schrijf je dan nu in!
PROGRAMMA
14.45 – 15.30 uur
Inloop en ontvangst Sierteelt Marketing Event
15.30 – 15:45 uur
Start programma: ‘Experience Marketing: Your Marketing Experience?’ Door Cock van Bommel, voorzitter NIMA Community Foodchain- & Agrimarketing
15:45 – 16.30 uur
Experience the power of plants in 10 minutes door Monique Kemperman (campagne manager) en Esther de Waard (manager strategie en campagne), van Bloemenbureau Holland. Zij presenteren een actuele case vanuit onze sector met het thema ‘experience marketing’
16:30 – 17.10 uur
‘The experience is the marketing!’ door Drs. Matt J.H. van der Poel RM – Partner & CXO
17:10 – 17.30 uur
Hoe geeft Bomencentrum Nederland inhoud aan belevenis marketing door Hans Blokzijl, eigenaar Bomencentrum Nederland. We laten je tijdens dit event kennis maken hoe in de boomkwekerij inhoud gegeven wordt aan experience marketing. Onder de bezielende leiding van Hans Blokzijl is het Bomencentrum uit gegroeid tot een inspiratieplaats voor de sector.
17:30 – 18.00 uur
Pauze / netwerkborrel
18:00 – 18.10 uur
‘Hoe word ik echt succesvol in experience marketing’ Matt van der Poel geeft een toelichting op de verschillende opleidingen, masterclasses die er zijn om je hierin wegwijs te maken. Na ons Sierteelt Marketing Event zullen we inventariseren bij onze sierteeltmarketeers waar behoefte aan is, om je hierin verder handvatten te geven om dit toe te passen binnen je functie, dan wel organisatie. Door Drs. Matt J.H. van der Poel RM – Partner & CXO, voorzitter en oprichter van de NIMA Experience Marketing Community.
18.10 – 18.50 uur
Wat zou er gebeuren als je je klanten als vrienden behandelt? Door Raymond Klompsma
18.50 – 19.00 uur
Wrap-up/afsluiting. samenvatting, implementatie en vooruitblik naar de volgende editie door Cock van Bommel, voorzitter NIMA Community Foodchain- & Agrimarketing
19.00 – 21.00 uur
Maaltijd en netwerkborrel
21.00 uur
Einde 6e Sierteelt Marketing Event
Voor meer informatie en inschrijven kijk op de website.